Sa më shumë ta konsumosh alkool aq më shumë zvogëlohet truri. Ky është studimi i publikuar nga “Archives of Neurology” i udhëhequr nga Wellesley College, Massachusetts (SHBA), ku studiuesit tregojnë për pasojat që sjell konsumi i lartë i pijeve alkoolike. Kërkuesit kanë marrë nën studim rreth 2 mijë të rritur, deri në moshën 60-vjeçare. Me [...]
Lexo artikullin e plote...15.10.2008
Interneti i bën shumë mirë trurit të njeriut. Një studim amerikan, kundërshton supersticiozët, të cilët zvogëlojnë vlerat e network, duke e akuzuar se i bën më “budallenj” eksploruesit dhe dembelizon studentët. Kërkimi, i vetmi në llojin e tij, udhëhiqet nga Gary Small, studiues në institutin e Neuroshkencës, tregon se si performancat konjektive të të rriturve [...]
Lexo artikullin e plote...
19.10.2008
0 Komente